vhn 2013.09.20. 01:58

Negyedik nap

Újabb sűrű nap: BNI, Madam Tussaud, egy régi ismerős, suli, Billy Elliot, vonat, ágy.

Kicsit részletesebben: reggel a Leicester Square-n kellett volna kezdenem, de még kedd délután jelzett nekem Ági a BNI-ból, hogy ott fennforgás van és másik csoportot javasolnak. Így jutottam el a BNI Clerkenwell csoportba, ami az Old Street közelében van. És ide vendéget is vittem magammal. Ugyanis egy régi barátom 2 éve Londonban dolgozik, az élettársa pedig már 10 éve él itt. Ahogy a haverom mondta: ő már igazi posh british girl. Jelenleg ő is alkalmazottként dolgozik, de gőzerővel dolgozik két vállalkozás beindításán is. Amint odaértünk gyorsan be is dobtam a mélyvízbe és elmentem reggelizni, ismerkedni. A mai találkozó kissé hivatalosabb volt a korábbiaknál, talán kevesebb móka és több munka. Az is igaz, hogy eddig itt voltak a legtöbben, talán negyvenen. A végén a vendégem nagyon lelkes volt, ma este már hívott is, hogy valószínűleg be fog lépni a csoportba. Amit nem is csodálok: ha jól értettem az utóbbi 2 hét eredményét, akkor 270.000,-GBP hangzott el. Tessék megszorozni 360-nal.

BNI után felhasználtam az egyik belépőmet amit a Globus Traveltől kaptam: Madam Tussaud múzeuma. Ha gonoszkodni akarnék, akkor mondanám, hogy nem okozott csalódást a múzeum, mert a viaszbabák ugyanolyan unalmasak, mint Amszterdamban. De szerencsére ez csak az első része volt a múzeumnak, utána következtek az érdekes részek. Az egyik London történetét mutatta be úgy, hogy egy rendes fekete taxiba ültem be és vitt körbe. A másik pedig a Marvel 4D mozi volt. A negyedik dimenziót a bőrünk adta: a székek rázkódtak, amikor kellett akkor szél fújt be, amikor Hulk szembetüsszentett, akkor kellemetlen vízpárát kaptunk a képünkbe, és amikor Wolverine kettéhasított a gonosz és csúnya robotot akkor a derekamba beleállt valami. Jó volt!

onedirecton.jpg

Ezek után meglátogattam korábban említett cimborámat a sushi bárban ahol dolgozik. Sajnos korán érkeztem, sushi még nem volt. Talán majd holnap is beugrok. Aki olvasta az eddigi posztokat, az tudja, hogy most a suli következik. Másfél óra get talking, ahol megtudhattam, hogy a velem egykorú srác büszke arra, hogy a punkmozgalom Londonból indult. Ennek örömére holnap szerintem el is megyek Camdenbe és rajzolok egy bekarikázott A betűt valami eldugott falfelületre :-)

A nyelvtan órán is kaptam új információkat. Az egyik, hogy Londonban egyelőre nem lesz lakásom. A tanár most vett egyet 400.000,-GBP áron. Ezt is tessék megszorozni 360-nal nyugodtan. Aztán elosztani 60-nal, mert ekkora az alapterület négyzetméterben. A másik, hogy az átlagfizetés 2012-ben 24.000,-GBP volt. Érdekességként a többiek is elmondták a saját értékeiket. Nem akarok senkit bosszantani a német és az olasz adatokkal :-) De képzeljétek el a fejüket amikor kiszámoltam a hivatalos magyar átlagfizetést angol fontban (7.100,GBP bruttó).

Suli után pedig mentem is a Victoria Palaceba, hogy elhasználjam második jegyemet is. Az Globus Travelesek még indulás előtt elküldtek nekem 5 musical, hogy válasszak. Vagy ezt már írtam? Mindegy :-) A lényeg, hogy a Billy Elliotot választottam, mivel musicalekben nagyon művelt vagyok és fogalmam se volt róla, hogy miről szól. Most már tudom. Akit érdekel a sztori az itt elolvashatja: http://en.wikipedia.org/wiki/Billy_Elliot_the_Musical#Synopsis A lényege annyi, hogy a bokszedzésre járó srác elkeveredik egy balettedzésre és ottragad. Ebből persze viták lesznek a bányászcsaládban de végül felveszik a Royal Ballet Schoolba. Maga a történet nem túl erős, az elején el is terveztem, hogy hogyan fogok kiszökni a szünetben és hogy fogom ezt eltitkolni a blogban. De egy negyed óra után úgy beindult a darab, vicces, izgalmas és néha még érzelmes is volt, hogy nem bírtam eljönni. Mondjuk amikor a végén állva tapsoltak, azt túlzásnak éreztem, de tényleg jók voltak a színészek és a rendezés is. Már amennyire én értek hozzá. Élveztem, volt katarzis és nevetés is. Ez is jó volt!

Viszont nagyon sokáig tartott. 11-kor értem át a szemben lévő állomásra és éjfél környékén haza. Kedves olvasóim emailben jelezték, hogy egy nap kiesett. Ennek most nem tudok utánanézni, de majd előkerítem a harmadik napról készült beszámolót is az internet gyomrából valahogy.

Címkék:punk fizetés billy elliot camden madam tussaud Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vallalkozzhataroknelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr545524530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása