vhn 2013.09.18. 00:32

Második nap

Fáradok, ez már biztos. Reggel 6:45re kellett beérnem London központjába. Ez annyi jelent, hogy Barnetből egy órával hamarabb el kellett indulnom. A házigazda olyan fáradt volt, hogy megkegyelmeztem neki és lemondtam a reggeliről. Én tudtam, hogy a BNI találkozón kapok bőséges reggelit.

Végül fél7 körül oda is értem a DoubleTree Hotelbe, a BNI Holborn találkozójára, ahol már 6-8 ember beszélgetett. Meglepődtek amikor bemutatkoztam és elmondtam, hogy honnan jövök. Aztán persze jó hivatkozási alap lettem a többi vendég előtt, ugyanis épp vendégnapot tartottak. Ez annyit jelentett náluk, hogy a 14 fős csoport aznapra ugyanannyi vendéget hívott ahányan vannak. Volt akinek 3 vendége is volt, volt akinek egy se. Velem együtt összesen 32-en voltunk, sikerült megduplázni az aznapi létszámot.

Még mindig hihetetlen számomra, hogy amikor nem a kecskeméti BNI csoportba megyek, akkor is nyitottan és érdeklődve fogadnak a tagok. Amikor megtudják, hogy én is BNI tag vagyok, akkor szinte barátként kezelnek. Belülről nem látom, hogy Kecskeméten hogy zajlik ez, de remélem, hogy ugyanígy.

A szokásos kezdeti ismerkedés és kávézás után bevonultunk az U alakú asztalhoz és legnagyobb meglepetésemre az emberek elkezdtek kifele szállingózni, majd megpakolt tányérokkal visszaülni a helyükre. Londonban (és ha Nagy Lacitól jól tudom, akkor Németországban is) a találkozó közben fogyasztják el a reggelit. Ez nem egyszerű: figyelni, jegyzetelni, névjegyeket körbeadni, egyperces bemutatkozásra felkészülni fejben (angolul!) és közben megpucolni egy szintén egyperces tojást. Büszkén állíthatom, hogy ezt a feladatot sikeresen teljesítettem. Elfogyott a kolbász, a rántotta, a sajtok és a zöldségroló is a tányéromról mire nekem kellett bemutatkozni. A képen látszik is, hogy éppen teli szájjal figyelek a többiekre:

bni-holborn.jpg

A kép jobb oldalán egy accountant látható. Azt mondta, hogy ezt ne mondjam el senkinek. Sorry, Warren. :)

A kapcsolatokról: a képet Hon Lam készítette, akinek a cége weboldalakat készít. Jót szakmáztunk, talán tudunk is együtt dolgozni. És accountant Warrennek van ügyfele, aki magyar céggel csináltatta a weboldalát, ő lát ebben fantáziát, próbál nekem ajánlást előkészíteni.

Ami még érdekes, hogy itt a vendégek nem féltek kérdezni, amikor a tagságról és a BNI működéséről volt szó.Őszinte kérdések és őszinte válaszok.

Ezek után a reggelre kapott küldetésem teljesítésére indultam. Éjszaka ugye a laptop nem akart tölteni és a telefon is lemerült, reggelre kommunikációs eszközök nélkül maradtam. Szintén tegnap láttam a pub-bal szemben egy DIY boltot. Itt találtam is adaptert, de telefontöltő nem volt. És bármilyen hihetetlen, de London nincs tele kicsi, sötét telefonboltokkal. Fél óra sétával találtam egy boltot, ahol végre kaptam USB töltőt. Csak később derült ki, hogy ez nem működik.  Mindegy is, küldetés teljesítve.

Délután suli. 1-kor kezdődött az újabb intenzív Get Talking óra, ahol a tegnapi 3 koreai fiatallal és egy számomra új svájci lánnyal tanultunk. A tanár is új volt, a tegnapi hiperaktív után egy lassú srác. Ma nem csak ennyi volt. hanem 3-tól Jonathannal kezdődött egy négyórás kurzus. Egy német srác, egy olasz lány és egy brazil srác volt mellettem. A lottózásról beszélgettünk, megismertünk egy angol családot, akik emberileg és anyagilag is csődbe mentek miután megnyerték az angol jackpotot. A végén kaptam házifeladatot is, remek. Suli közben bejelentkezett egy régi barátom, a ma házifeladat szerintem elmarad :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vallalkozzhataroknelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr455521539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása